Ivana Katavić

Centar izvrsnosti SDŽ

Diplomiravši metodiku fizike na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, tijekom svog dugogodišnjeg rada u sustavu obrazovanja, pozicionirala je svoje djelovanje u području ekosustava obrazovanja na dvije razine. Kao savjetnica u Agenciji za odgoj i obrazovanje na razini razvoja jednakovrijednog obrazovanja, a kao ravnateljica Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja na razini osiguranja upravljanja kvalitetom rada javne ustanove. Daljnjim specijaliziranim stručnim usavršavanjem kao projekt menadžer i kao menadžer javnog sektora progresivno radi na razvoju i implementaciji arhitekture pametnog digitalnog i održivog ekosustava obrazovanja koji u sebi integrira snažnu povezanost s tržištem rada. Sudjelovala je u nizu europskih projekata koji su doprinosili kvaliteti obrazovanja na različitim razinama. Danas radi u Centru izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije na implementaciji uspostave sustava obrazovanja za visoko motiviranu i potencijalno darovitu djecu i mlade.

All Sessions by Ivana Katavić

18:00 - 18:30

Kako smanjiti hiperprodukciju odlikaša?

Danas je svijet obrazovanja pred velikim izazovom. Pandemija COVID-19 nije samo utjecala na promjene u društvu i gospodarstvu već je inicirala preispitivanja učinkovitosti dosadašnjih obrazovnih sustava. Nastale globalne promjene u obrazovanju potaknule su obrazovne politike diljem svijeta na potrebu stvaranja jedinstvene arhitekture otpornih obrazovnih sustava. Novi sustavi obrazovanja trebaju biti integrativno i snažno povezani s gospodarstvom kako bi koherentnim pristupom doprinijeli istom cilju, uspostavi pametnih digitalnih ekosustava obrazovanja. Sustavno prikupljanje podataka u procesu učenja i vrednovanje postignutih razina kompetencija učenika u središtu je modela modernih obrazovnih sustava u nastajanju. Djelatnici u obrazovanju pod velikim su pritiskom zbog vrednovanja učenika koje je uvođenjem reformskih procesa zamijenilo ocjenjivanje. Vrednovanje je složen komunikacijski postupak koji obuhvaća praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje učenika. Što je uzrok stalnog povećanja broja odlikaša te kako oblikovati poticajne povratne informacije učeniku te ih istovremeno komunikacijski oblikovati kao objektivnu, pouzdanu i valjanu informaciju za roditelje, saznat ćete iz ovog predavanja.