Jasmina Hamer

Hrvatska zajednica osnovnih škola/HZOŠ

Profesionalno i radno iskustvo stjecala je na tri područja: učiteljskom, ravnateljskom i savjetničkom u Agenciji za odgoj i obrazovanje. Tijekom dva ravnateljska mandata inicirala je različite školske, državne i međunarodne aktivnosti i projekte koji su proizašli iz potreba škole. U Agenciji za odgoj i obrazovanje bila je član radne skupine za provođenje kurikularne reforme u RH i predavač na mnogim stručnim skupovima za učitelje. Ministarstvo znanosti i obrazovanja imenovalo ju je voditeljicom tima učitelja koji je osmišljavao metodičke nastavne scenarije za televiziju namijenjene učenicima i učiteljima u vrijeme pandemije. Na sadašnjem mjestu ravnateljice Hrvatske zajednice osnovnih škola osim državnih skupova i savjetovanja za ravnatelje, tajnike i voditelje računovodstva, inicijator je Međunarodne konferencije za učitelje razredne nastave, obrazovne stručnjake i znanstvenike koji se bave primarnim obrazovanjem koja se prvi puta uspješno održala prošle godine. HZOŠ je ustanova koja preko 56 godina aktivno participira u odgojno-obrazovnoj zajednici.

All Sessions by Jasmina Hamer

18:30 - 19:00

Školski kurikulum - alat za razvoj ustanove

Je li školski kurikulum samo još jedan dokument u nizu ili možda „medij“ putem kojeg saznajemo organizaciju rada škole, ravnateljski stil upravljanja, posvećenost učenicima, unapređenju rada i ostvarenju vizije razvoja ustanove…? Govori li školski kurikulum o radu škole više nego što mislimo? Kroz temu se želi objasniti povezanost kvalitete izrade i sadržajnosti školskog kurikuluma sa stvaranjem identiteta škole, uočiti stil upravljanja školom kroz odnos prema kreiranju školskog kurikuluma te naglasiti važnost smislenog planiranja izrade školskog kurikuluma. Prikazat će se i izdvojiti dobri primjeri kao i najčešće pogreške koje se pojavljuju u školskim kurikulumima. Ključni pojmovi: identitet, prepoznatljivost, odgovornost, bottom up promjena, pristup planiranju, daroviti u školskom kurikulumu.