Daniela Marčetić diplomirala na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Trenutno radi kao nastavnica matematike u zvanju učitelja mentora u Trgovačko ugostiteljskoj školi Karlovac i obrtu za edukaciju i savjetovanje DMath Luminus. Do sada je završila osnovni i napredni stupanj Abacus Sorobana, modularni trening za STEM nastavnike, modularnu edukaciju za rad s darovitom djecom, modularni ciklus edukacija o poticanju pozitivne društvene slike o matematici, medijskoj pismenosti i pametnom korištenju tehnologije i poticanju znanstvenog interesa kod djece, edukaciju učitelja za inkluzivnu školu, te edukaciju za specijalista 3D tehnologija u proizvodnim i kreativnim procesima. Tijekom svog rada aktivno sudjeluje u školskim i izvanškolskim aktivnostima vezanim za rad s darovitom djecom. Autorica je plana i programa rada s darovitom i potencijalno darovitom djecom koji se provodi u Srednjoj školi Duga Resa za darovitu djecu grada Duge Rese. Predavač je i koordinator predavača na projektu KA RADDAR u organizaciji Karlovačke županije za darovite učenike osnovnih i srednjih škola Karlovačke županije.
Ova radionica predstavlja metode poučavanja usmjerene na učenika koje kombiniraju tradicionalni pristup izravnog predavanja s metodama suradničkog učenja, individualnim istraživanjem i grupnim projektima. Fokus je na prilagodbi istih nastavnih tema i materijala različitim dobnim skupinama – od predškolske do srednjoškolske razine. Središnji cilj je osigurati pravilno postavljene upute koje su prilagođene razvojnoj fazi učenika, omogućujući primjenu istih materijala i aktivnosti u različitim obrazovnim kontekstima. Radionica nudi učiteljima ideje kako primijeniti miješanu nastavu u kombiniranim odjelima ili kako predavati biologiju, kemiju i matematiku koristeći iste materijale, a prilagođeno različitim razinama učenika. Ovaj pristup omogućuje razvoj interaktivnog i iskustvenog učenja, potičući učenike na aktivno sudjelovanje u nastavi i istraživanju, uz maksimalno prilagođavanje njihovim potrebama i sposobnostima.
Interaktivno poučavanje kroz prilagodbu materijala različitim dobnim skupinama