Kristina Kos završila je studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi kao stručni suradnik psiholog u OŠ Ivana Gorana Kovačića u Zagrebu. Duži niz godina županijski je voditelj Stručnog vijeća psihologa osnovnih škola Grada Zagreba, Zagrebačke i Sisačko-moslavačke županije. Vanjski je suradnik Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Posebni izazov u radu predstavlja joj rad s darovitim učenicima. Za to se dodatno educirala u udruzi „Vjetar u leđa“. U posljednje dvije godine provodi radionice s darovitom djecom u istoj udruzi.
Mentalni sklop je sklop uvjerenja koji utječe na to kako pristupamo različitim situacijama u životu. Termine fiksni i rastući mentalni sklop osmislila je Carol Dweck. Proučavajući ponašanje tisuća učenika shvatila je kako način razmišljanja i doživljavanja vlastitih sposobnosti igra važnu ulogu u motivaciji i postignućima. Istraživanja pokazuju da promjenom načina razmišljanja možemo potaknuti bolja postignuća. Fixie & Growie su primjer seta radionica osmišljenih za poticanje socio-emotivnog razvoja darovitih učenika. Kroz 4 radionice učenici pomažu djevojčici Ani riješiti problem izgubljene prezentacije. Svaka radionica sastoji se od uvodnog zadatka otkrivanja šifre, čitanja biografije poznate osobe koja je nadahnula Anu, rasprave zašto je ta osoba rastućeg mentalnog sklopa te aktivnosti vezane uz područje rada osobe. Očekuje se da će nakon provedenih radionica učenici usvojiti rastući mentalni sklop što će se odraziti kroz doživljavanje pogreški kao prilika za poboljšanjem, kroz ustrajnost u postizanju ciljeva i usvajanju stava da je trud nužan za uspjeh.
Fixie&Growie (radionice za poticanje rastućeg mentalnog sklopa kod učenika)