Enter into science
Split — Croatia
Ivana Mažar Marušić je diplomirala na Odjelu za matematiku Sveučilišta u Osijeku gdje stječe zvanje profesorice matematike i informatike. Učiteljica je matematike i informatike od 2007. godine. Učiteljica je od 2015. u školskom E-timu te je aktivno sudjelovala u osmišljavanju i pisanju projekta temeljem kojeg je škola uvrštena među prvih 20 škola u Pilot projektu „e-Škole Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“. Šest godina je bila članica Programskog odbora Carnetove korisničke konferencije (CUC) te je svojim sudjelovanjem na konferencijama, gdje je predstavljala primjere dobre prakse upotrebe IKT-a u učenju i poučavanju, bila primjer i poticala druge učitelje da u istom smjeru unapređuju svoj odgojno obrazovni rad i svoja znanja. Imenovana je koordinatoricom 2. faze projekta e-Škole te administratoricom za S&T tablete (Škola za život). Osim toga imenovana je i voditeljicom Regionalnog obrazovnog centara (prvi ROC u Vukovarsko-srijemskoj županiji). Kao nastavnica matematike, redovito se stručno usavršava, održava predavanja i sudjeluje u različitim projektima kojima se popularizira matematika i prirodoslovne znanosti među učenicima osnovne škole, ali i dječjih vrtića grada Vukovara. Dugogodišnji je član školskih povjerenstava, predsjednica povjerenstva za školsko natjecanje iz matematike te natjecanje Klokan. Provodi radionice Abacus soroban u razrednoj nastavi. Sudjelovala je u međunarodnom projektu Korijeni sa Središnjem državnim uredom za Hrvate izvan Republike Hrvatske. Interes za STEM ostvaruje projektima integrirane nastave, organizacijom terenskih nastavi, odlaskom s učenicima na Festival znanosti, suradnjom s lokalnom zajednicom, održavanjem Večeri matematike te sudjelovanjem u EU projektima u suradnji škole i VURE.
Antonija Capan, mag. educ. math., učiteljica je Matematike. Autor je digitalnih obrazovnih sadržaja za udžbenik iz povijesti “Vremeplov 5” i “Vremeplov 6” te suautor radnih listova namijenjenih integriranoj nastavi Povijesti i Matematike za peti i šesti razred: “Heureka – brojevi su stvorili povijest”, “Heureka – s brojevima u novi svijet”. Autor je radne bilježnice za pomoć u učenju matematike u 8. razredu “Jasno kao broj 8” te suautor priručnika za dodatnu nastavu iz matematike “Matematika 7+”. Članica je Radne skupine predmetnih kurikuluma posebnih programa za osnovnu školu. U sklopu projekta Škola za život izradila je i objavila metodičke preporuke te videolekcije za podršku učiteljima za vrijeme nastave na daljinu 2020. i 2021. godine. Aktivno sudjeluje na raznim kongresima i konferencijama (CUC, Enter, Kongres matematike) sa predavanjima i radionicama. Jedna je od organizatorica ekipnog natjecanja iz matematike “nauMATiKA” te STEM konferencije u Karlovcu “stemKA”. Voli čitanje, natjecanja i igre.
Daniela Marčetić nastavnica je Matematike u zvanju učitelja mentora u Srednjoj školi Duga Resa. Studirala je i diplomirala na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Tijekom svog rada aktivno sudjeluje u školskim i izvanškolskim aktivnostima vezanim za rad s darovitom djecom. Autorica je plana i programa rada s darovitom i potencijalno darovitom djecom koji se provodi u Srednjoj školi Duga Resa za darovitu djecu grada Duge Rese. Predavač je i koordinator predavača na projektu KA RADDAR u organizaciji Karlovačke županije za darovite učenike osnovnih i srednjih škola Karlovačke županije.
Slađana Cvitičanin studirala je na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, gdje je diplomirala 2003. u zvanje prof. biologije i kemije. 2010. stekla je akademski stupanj magistra znanosti iz znanstvenog područja prirodnih znanosti, znanstvenog polja biologije na PMF-u u Zagrebu. Od 2003. godine zaposlena u školama Karlovačke županije (Medicinska škola Karlovac, OŠ „Vladimir Nazor “Duga Resa, „Srednja tehnička škola Karlovac“, OŠ Grabrik, Karlovac). Trenutno zaposlena u Gimnaziji Karlovac. 2012. godine napredovala je u zvanje mentora, a 2020. u zvanje savjetnika. Sudjelovala u ekološkim radnim skupinama vezanim za očuvanje rijeke Mrežnice (Za proglašenje Mrežnice parkom prirode)i održiv razvoj (EKO-Kvarner), a redovito sudjeluje i u organizaciji radionica za darovite učenike osnovnih i srednjih škola Karlovačke županije. Objavljuje online materijale i članke u stručnim časopisima.