ENTER konferencija obrazovanja i povezanih industrija, organizira se u cilju razvoja i unapređenja odgojno-obrazovnog sustava i jačanja veza s povezanim industrijama. Ima razvojnu, edukacijsku i promocijsku ulogu za sve dionike odgojno-obrazovnog sustava koji na bilo koji način sudjeluju u ostvarenju potencijala visokomotiviranih i potencijalno darovitih učenika.
Pripadaš li sustavu odgoja i obrazovanja kao učenik, odgojno-obrazovni djelatnik ili roditelj? Pruža li tvoja institucija na bilo koji način potporu školama? Baviš li se djecom i mladima? ENTER i nauči lekcije iz tuđih uspjeha, proširi znanje u odabranom području interesa, iskoristi priliku za nova poznanstva i potencijalno sklapanje novih poslovnih partnerstva i interdisciplinarnih projekta… ENTER i umreži se!
1Ovogodišnja konferencija zamišljena je kao multitematski i interaktivni događaj koji će uključivati više događanja istovremeno, kako bi se pronašlo nešto za svakoga: odgojno-obrazovne djelatnike različitih profila, učenike, roditelje, ali i širu javnost. Na konferenciju će se moći prijaviti svi zainteresirani, tako da očekujemo odaziv ne samo iz odgojno-obrazovnog sustava, nego i iz javnog i privatnog sektora.
3Osim vrsnih domaćih i stranih stručnjaka u odgoju i obrazovanju ENTER vam dovodi i predstavnike različitih ustanova povezanih s obrazovanjem, inovatore i kreativne pojedince koji ne prežu pred izazovima. ENTER i inspiriraj se!
2ENTER nije rezerviran samo za one koji mogu doći družiti se s nama u prostorima Spaladium Arene. Jednostavnim klikom na neku od čak četiri pozornice možete se uključiti u program u skladu sa svojim obvezama i interesima. Također, omogućili smo vam aktivno sudjelovanje u raspravama tako da ćete i iz svojih domova imati priliku pitati što vas zanima. ENTER i online!
4Epidemiološke mjere neće zaobići ni konferenciju ENTER, jer nam je uz sve ciljeve konferencije izrazito važno očuvanje zdravlja i dobrobiti svih sudionika! Sudjelovanje na konferenciji stoga će biti omogućeno samo onima koji uz svoju ulaznicu imaju i važeću EU digitalnu COVID potvrdu. 😷 Naravno, brzo testiranje bit će moguće obaviti i na ulazu u Spaladium Arenu, za sve one koji iz bilo kojeg razloga to neće stići prethodno obaviti.
6U sklopu ENTER konferencije i mnoštva aktivnosti koje smo namijenili odgojno-obrazovnim djelatnicima, pripremljen je i niz aktivnosti za djecu i mlade, odnosno za učenike i studente. Jedna od tih aktivnosti je i Business talent show, događaj koji spaja učeničke/studentske start-up ideje i potencijalne investitore. Kroz ovu aktivnost učenici i studenti imaju priliku stručnom povjerenstvu iznijeti svoje poduzetničke i kreativne ideje i doći do inicijalnog kapitala za njihovu realizaciju.
ENTER konferencija osim predavanja i razmjene znanja i iskustava, nudi i čitav niz dodatnih aktivnosti. Jedna od njih je i Sajam školskih proizvoda na kojem će se ove godine predstaviti 16 škola s područja Splitsko-dalmatinske županije. Uključene škole imaju priliku predstaviti svoje aktivnosti i projekte, izložiti i prodavati svoje proizvode, dijeliti promo materijale i umrežiti se s drugim školama, kolegama i učenicima.
Moderator panel rasprave
Po struci, profesor književnosti
Po zanimanju, pomoćnik pročelnika za prosvjetu Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu i sport Splitsko-dalmatinske županije,
Po ulozi, predsjednik Glavnog povjerenstva za županijska natjecanja učenika u sustavu AZOO i ASO
Po želji, član UV CI
Po iskustvu, više od 27 godina iskustva u organizaciji i upravljanju obrazovnim sustavima
Po opredjeljenju, voljan mijenjati i unaprijediti sustav obrazovanja
Po ljubavi, Centar Izvrsnosti najdraži mu je projekt u obrazovnoj administraciji, jer se odnosi na darovitu djecu koju, kaže, sadašnji hrvatski obrazovni sustav potpuno zanemaruje.
Agencija za odgoj i obrazovanje
Nakon što je diplomirala profesorski smjer fizike na PMF-u u Zagrebu dugi niz godina u radila je u obrazovanju, zatim kao viša savjetnica za fiziku Agenciji za odgoj i obrazovanje te kao ravnateljica Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja i kada je, među ostalim, obavljala poslove analitičara obrazovne politike.
U svom se radu usmjerila na poticanje jednakovrijednog obrazovanja i razvijanja interkulturalnih i međukulturalnih kompetencija mladih ljudi. Sudjelovala je u nizu europskih projekata koji su doprinosili kvaliteti obrazovanja na različitim razinama.
Predavanje: "4K: vještine 21. stoljeća"
Danas svjedočimo snažnom utjecaju disruptivnih inovacija na razvoje ekosustava u obrazovanju. Živimo u društvu koje akcelerira i te se promjene odražavaju na razvoj onih učeničkih vještina koje će im u isto vrijeme omogućiti i otpornost i inovativnost. Te vještine su: kritičko mišljenje, kreativnost, komunikacija i kolaboracija. Ovo predavanje prikazat će pregled onih promjena koje nas očekuju, od stvaranja novih kanala za dotok informacija u dijelu informalnog obrazovanja preko nedostataka talenata do budućih zanimanja.
Ministry of Education - Israel
Nakon magisterija na University of Derby (Područje studija Informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju) vratio se u Izrael i nastavio karijeru u obrazovanju. Od 2014.
voditelj je Odjela za darovitu i izvrsnu djecu pri Ministarstvu obrazovanja države Izrael, čime je na čelu najnaprednijeg i najsveobuhvatnijeg svjetskog sustava brige za darovitu djecu.
Od samih početaka rada Centra izvrsnosti SDŽ svojim je savjetima pomogao stvaranju programa za izvrsne i darovite u SDŽ.
Ritha, Radboud University
Dr. Lianne Hoogeveen izvanredna je profesorica u području Identifikacije, podrške i savjetovanja darovitih. Voditeljica je postdiplomskog studijskog programa Obučavanje visoko sposobnih na sveučilištu Radboud (Radboud International Training of High Ability - RITHA), certificiranog od strane Europskog vijeća za visoko sposobne (ECHA). Također je koordinatorica specijalističkog programa Obrazovanje darovitih na sveučilištu Radboud. Kao stručnjak u području mentalnog zdravlja, bavi se i proučavanjem i savjetovanjem visoko sposobnih adolescenata i odraslih u sklopu CBO Talent Development u Nijmegenu. Kao dio Instituta za bihevioralnu znanost (BSI) na sveučilištu Radboud, Lianne Hoogeveen je uključena i u istraživanja darovitosti i obrazovanja, u suradnji s kolegama nizozemskih i internacionalnih sveučilišta. Osim toga, često je gostujuća predavačica na raznim sveučilištima diljem Europe i svijeta. Od rujna 2020. godine, predsjednica je organizacije ECHA (European Council for High Ability).
Tema: Tko su daroviti učenici?
Znajući da ne postoji jedna definicija darovitosti s kojom se svi ljudi slažu, moglo bi se čak zapitati postoje li daroviti učenici. Ono što znamo je da postoje učenici kojima je potrebno prilagođeno obrazovanje, ne zato što su spori, ne zato što imaju problema s učenjem ili razvojem, već zato što je njihov način razmišljanja brži i/ili složeniji od načina razmišljanja većine njihovih kolega iz razreda. Kako možemo biti sigurni da i ta djeca uče u školi, da se mogu razvijati, baš kao i njihovi kolege iz razreda? Najvažniji čimbenik dobrog obrazovanja (za svakog učenika) je učitelj. U ovoj prezentaciji Lianne Hoogeveen će govoriti o tome što učitelji mogu učiniti i što trebaju znati kako bi svoj djeci, uključujući i onu s najvišim sposobnostima, pružili obrazovanje koje im je potrebno.
Centar izvrsnosti SDŽ
Nakon završetka Kineziološkog fakulteta u Splitu dugi niz godina radio je kao profesor i ravnatelj privatne srednje škole te stekao iskustvo u sustavu odgoja i obrazovanja. Bio je prvak Hrvatske u judu, trener i voditelj reprezentacije. Vodio timove u procesu planiranja i provedbi brojnih EU projekata u području sporta, odgoja i obrazovanja te IKT-a. Kao poduzetnik, vodio je kreativni tim razvoja aplikacije za upravljanje NGO-ima koja je danas ima preko 900 korisnika u RH-a. Svoje bogato životno i stručno iskustvo primjenjuje kao ravnatelj CI SDŽ, u čijoj je uspostavi sudjelovao kao voditelj kreativnog tima i koodinator projekta uspostave. Danas, sa svojim timom i brojnim suradnicima uspostavlja model podrške darovitoj djeci i mladima u SDŽ.
NCVVO
Dr.sc. Natalija Ćurković, viša stručna savjetnica
Istraživačko-razvojni odjel
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Natalija Ćurković je viša stručna savjetnica u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja, u istraživačko-razvojnom odjelu. Doktorirala je edukacijsku psihologiju na Sveučilištu u Zagrebu, a tijekom doktorskog studija provela je jednu godinu na Sveučilištu Massachusetts Amherst, nakon čega je kao postdoktorand radila godinu dana na Sveučilištu Cornell. Predaje na tri kolegija iz učenja, pamćenja i evaluacije na Sveučilištu u Zagrebu.
Tema predavanja: „Tko je najuspješniji pri procjeni matematičke darovitosti?“
Darovitost učenika mogu procjenjivati učitelji, roditelji, vršnjaci ili sami učenici. Ključno pitanje za praktičare i istraživače u polju darovitosti jest čija procjena je najpreciznija. Kroz ovo predavanje razjasnit ćemo korisnost upotrebe više različitih metoda i izvora procjene prilikom utvrđivanja darovitosti, posebno kada su vrijeme i resursi ograničeni.
Fortitudo Development
Od malih ga nogu zanimaju računala, programiranje i elektronika. Kroz osnovnu školu sudjeluje na brojnim natjecanjima iz robotike i postiže međunarodni uspjeh. Svoj interes za razvoj inovacija produbljuje kroz srednju školu sudjelujući na mnogim natjecanjima. Najznačajnije plasmane osvaja na Natjecanju iz Informatike u kategoriji razvoj softvera, Ideji godine u organizaciji portala Srednja.hr te sajmu inovacija Inova mladi, što mu je bio dodatni vjetar u leđa za pokretanje start-upa.
Kao osnovna djelatnost start-up tvrtke provlače se dva proizvoda. Virtualni, u obliku aplikacije za digitalizaciju i optimizaciju poslovanja, i fizički, kao spremnik za autonomno razvrstavanje otpada. Uz navedeno, trenutačno je brucoš na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, a također sudjeluje u organizaciji nastave za darovite učenike u sklopu Centra izvrsnosti SDŽ.
Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije
Ana Majić, prof. psihologije
Nakon diplome tri godine radila je kao mlađi asistent na Sveučilištu u Mostaru na Odjelu za psihologiju. Zatim je više od deset godina radila kao stručni suradnik psiholog i nastavnik psihologije u različitim školama. Posljednje tri godine zaposlena je u Centru izvrsnosti SDŽ gdje educira nastavnike/mentore za rad sa darovitim učenicima, sudjeluje u razvoju i evaluaciji programa CI SDŽ te znanstveno-istraživačkom radu.
Sudjelovala je u više EU projekata u području obrazovanja kroz koje se educirala u izradi kurikuluma temeljenih na ishodima učenja, aktivnim metodama učenja i poučavanja, kao i u području darovitosti. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu socio-emocionalnih karakteristika potencijalno darovite djece.
Tema predavanja: Generacija Z
Djeca i mladi u dobi od otprilike 7 do 24 godine nazivaju se Generacija Z i čini se da su drugačiji od svih generacija do sada. Oni se ne sjećaju vremena prije Interneta, društvenih mreža i pokretanja svog svijeta klikom dugmeta. Oni su navikli da se sve događa odmah i sad. Njihov mozak funkcionira drugačije, oni drugačije čitaju i obrađuju informacije, a rizici u njihovom odrastanju ponešto se razlikuju od klasičnih rizika vezanih za period adolescencije. U ovom predavanju sudionici konferencije upoznat će se sa njihovim karakteristikama, specifičnostima i izazovima koje rad s njima donosi iz perspektive odgojno obrazovnih djelatnika i roditelja.
ASOO
Nino Buić pomoćnik je ravnatelja Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Bio je uključen procese razvoja i modernizacije sustava strukovnog obrazovanja u RH, uvođenja inovacija u obrazovanju (osiguravanje kvalitete, razvoj kvalifikacijskog okvira, povezivanja s tržištem rada, natjecanja učenika, itd.) te razvoj ključnih strateških dokumenata. Tijekom profesionalne karijere vodio je i razvijao niz europskih projekata. Član je različitih tijela i predstavnik RH: EQAVET Steering Committee, Advisory Committee for VET, WorldSkills International i td.
Tema predavanja: WorldSkills Croatia
Natjecanja učenika strukovnih škola posjeduju veliki potencijal da budu vrijedan alat u promociji i podizanju atraktivnosti strukovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Agencija je razvila novi model natjecanja učenika strukovnih škola kao platforme za učenje, rad, istraživanje, inovacije i suradnju među nastavnicima i dionicima obrazovnog sustava, malog i srednjeg poduzetništva, gospodarstva općenito i šire društvene zajednice te za promociju znanja, vještina, proizvoda i usluga kako bi se ostvario sinergijski učinak na društvo.
Split International
Dr. John Rogošić je strastveni inovator u području obrazovanja, predani volonter i Amerikanac hrvatskog podrijetla kod kojeg je ljubav prema Dalmaciji bila jača od američkog sna. Svoje je obrazovanje stekao na popularnom MIT-u (Massachusetts Institute of Technology) u Bostonu, prilikom kojeg je iz prve ruke iskusio prednosti kombiniranja tehnologije, obrazovanja i stvarnog iskustva. Nakon toga, svoj put je nastavio kao predavač i koordinator projekta Online obrazovanja na plaformi edX u sklopu MIT-a, te osnovao vlastiti start up. Potom je predsjedao Odjelom za znanost i inženjering te obnašao funkciju direktora programa robotike u prestižnoj privatnoj školi u Kaliforniji. Nedavno se preselio u Hrvatsku i osnovao prvu splitsku internacionalnu školu na engleskom jeziku, a danas je ravnatelj i predavač u istoj. U slobodno vrijeme, mentor je i suradnik u programima Centra izvrsnosti.
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Izv. prof. dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić
Odsjek za psihologiju
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Nina Pavlin-Bernardić više je godina bila predstojnica Katedre za školsku psihologiju Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Drži nastavu iz kolegija iz područja psihologije obrazovanja i metodike nastave psihologije te je tijekom svog rada držala i kolegij o psihologiji darovitih. U znanstvenim istraživanjima se bavi kognitivnim i motivacijskim aspektima učenja matematike i prirodnih znanosti, nadarenim učenicima, a u posljednje vrijeme i psihološkim aspektima igara u virtualnoj stvarnosti.
Tema predavanja: Video igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost?
Istraživanja pokazuju da čak preko 80% djece u Hrvatskoj igra video igre svaki dan, a mnogi učitelji i roditelji su zabrinuti zbog njihovog mogućeg utjecaja na agresivnost, socijalnu izolaciju ili razvoj ovisnosti. No, brojna istraživanja ukazuju na pozitivne aspekte igranja takvih igara, kao što su razvoj prostorne inteligencije, matematičko-logičke inteligencije, percepcije ili brzine reakcije. U ovome će predavanju biti riječi o tome kada se treba zabrinuti kod korištenja video igara, a što novija istraživanja pokazuju o tome na koje načine i kakve igre mogu pomoći darovitoj djeci i mladima u razvoju bitnih vještina te kako to u obrazovanju možemo koristiti.
Motivacijski govornik d.o.o.
Doc.dr.sc. Jasminka Samardžija, EMBA - je profesorica Mikroekonomije i Makroekonomije na RIT – Croatia, autorica knjige 'Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere' i koautorica knjige 'Menadžment ljudskih potencijala u poslovnoj praksi'. Direktorica je tvrtke Motivacijski govornik d.o.o. Aktivna je i u domeni neformalne i formalne edukacije. Njeni treninzi uključuju praktična i dinamična predavanja, vježbe i zajedničke debate, što omogućuje svakom polazniku sagledavanje individualne korisnosti sadržaja seminara. Aktivna je autorica znanstvenih i stručnih članaka, kao i sudionica na interdisciplinarnim hrvatskim i međunarodnim konferencijama. Specijalizirala se za područje leadershipa, procjene i izgradnje tima te za razvoj strategije holističkog pristupa razvoju organizacija baziranog na samoprocjenjivanju. Životni i poslovni slogan koji voli dijeliti s drugima je: Ti to možeš!
Tema predavanja: Razvijaju li se lideri u školi?
Sažetak: Mnogi profesori odabiru svoju profesiju jer žele rasti kroz rast i razvoj novih generacija. Profesori detektiraju područje interesa učenika, ohrabruju, osnažuju i potiču njihovu znatiželju davanjem smjernica za pronalazak dodatnih informacija. Korištenjem interaktivnog nastavnog procesa profesor postaje moderator nastavnog sata koji daje dodatni prostor učenicima za aktivnim sudjelovanjem u samomu procesu. Na taj način učenici dobivaju priliku za vođenjem i otkrivaju snagu timske sinergije. Takvi rani uspjesi, kao i potvrda od strane autoriteta - profesora, definiraju razvoj mladog čovjeka. Profesor postaje sukreator smjera razvoja buduće karijere današnjeg učenika, a sutrašnjeg lidera. Cilj predavanja je predstaviti rezultate provedenog istraživanja vezanog uz razvoj karijera „100 hrvatskih lidera" i demonstrirati korištenje interaktivnog HyFlex modaliteta predavanja u kojem će sudionici istovremeno biti prisutni na ZOOM-u (online), ali i uživo u dvorani, a svi skupa će aktivno sudjelovati u predavanju.
Agencija za mobilnost i programe Europske unije
Katarina Bilonić dugi niz godina radi u obrazovanju, u Hrvatskoj i inozemstvu. Trenutno je zaposlena u Agenciji za mobilnost i programe kao voditeljica Odjela za visoko obrazovanje. Bavi se internacionalizacijom sustava visokog obrazovanja, a u svome je radu posebno orijentirana na suradnju s trećim zemljama. U njezinu je djelokrugu rada i promocija visokog obrazovanja Republike Hrvatske u inozemstvu. Prati i analizira europske i nacionalne obrazovne politike, sudjeluje u međunarodnim i nacionalnim radnim skupinama, autorica je stručnih članaka. Omogućavajući financiranje kvalitetnih EU projekata u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta iskreno vjeruje da pridonosi stvaranju boljeg društva.
Tema predavanja: Erasmus+ u novom formatu
Sažetak: Program Erasmus+ najveći je i najuspješniji program Europske unije za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport. 2021. godine zakoračili smo u novu generaciju ovog programa koja, uz veći budžet i više prilika za mobilnost osobama s manje mogućnosti, nastavlja studentima, učenicima, nastavnicima, mladima i mnogim drugima pružati mogućnosti za mobilnost i partnerstva s inozemnim organizacijama. Osim toga, izvrsne prilike za mlade poput volontiranja u Hrvatskoj i inozemstvu podržane su kroz program Europske snage solidarnosti. Za provedbu ovih programa u Hrvatskoj nadležna je Agencija za mobilnost i programe EU (AMPEU).
AZOO
Kratki stručni životopis: Vesna Ivasović je viša savjetnica za stručne suradnike psihologe i nastavnike psihologije u Agenciji za odgoj i obrazovanje. Profesor je psihologije, magistrirala je i doktorirala u području kognitivne psihologije, ima status kliničkog psihologa i educirana je u kognitivno-bihevioralnoj terapiji. Vanjski je suradnik predavač na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Područja osobitog interesa su daroviti učenici i učenici s dvostrukim posebnim potrebama, u radu s kojima ima dugogodišnje iskustvo u području psihodijagnostike i savjetodavnog rada.
Tema: Pogled s druge strane: mentalno zdravlje darovitih učenika
Sažetak: Kako postići da daroviti učenici razviju svoje potencijale i kreativnost? Jedan od preduvjeta je mentalno zdravlje. Koliko smo usmjereni na njihovu psihološku dobrobit? Rezultati istraživanja mentalnoga zdravlja darovitih učenika su izrazito neujednačeni i mogu se grupirati u tri skupine: istraživanja koja ukazuju na povećanu otpornost darovitih, ona koja ukazuju na njihovu veću vulnerabilnost i sklonost teškoćama u području mentalnoga zdravlja u odnosu na vršnjake koji nisu daroviti te istraživanja koja nisu utvrdila razlike između darovitih i nedarovitih. Prikazat će se najčešći razlozi koji dovode do navedenih neujednačenosti. U ovom predavanju usmjerit ću se i na zaštitne i rizične čimbenike za mentalno zdravlje darovitih učenika u školskom okruženju, najčešće teškoće s kojima se suočavaju i na primjere iz naših škola te preporuke za učitelje, nastavnike i stručne suradnike.
SDŽ
Tomislav Đonlić, pročelnik Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu i sport Splitsko-dalmatinske županije, gdje dugi niz godina radi na unaprjeđenju sustava odgoja i obrazovanja u našoj županiji. Jedan od idejnih začetnika Centra izvrsnosti SDŽ koji svojim aktivnostima kontinuirano doprinosi uspostavi sustavne podrške razvoju potencijalno darovitih učenika u našoj županiji, ali i šire.
Visoko učilište Algebra
doc.dr.sc. MISLAV BALKOVIĆ, prof.v.š.
DEKAN VISOKOG UČILIŠTA ALGEBRA
Mislav je od 1998 vezan uz područje obrazovanja, a od 2000 je stalno zaposlen u učilištu Algebra na mjestu ravnatelja gdje pokreće i sudjeluje u izvođenju ključnih razvojnih projekata učilišta Algebra. Fokus mu se od 2007 godine usmjerava na izgradnju visokog učilišta Algebra i njegovih studijskih programa i sustava osiguravanja kvalitete. Kao dekan visokog učilišta od 2008 godine postaje i aktivno uključen u inicijative koje promiču i izgrađuju obrazovanje na svim razinama. Radio je na Strategiji obrazovanja i znanosti, trenutno je član ili je bio član niza stručnih tijela poput; Nacionalnog vijeća za znanost, visoko obrazovanje i tehnologiju (2010-2016), povjerenstva za uspostavu HKO, povjerenstva za izradu Zakona o obrazovanju odraslih, Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju, Zakona o osiguravanju kvalitete u znanosti i visokom obrazovanju itd, te je dopredsjednik Hrvatske udruge poslodavaca u obrazovanju (HUP-UPO), član izvršnog odbora HUP-a i član Akreditacijskog savjeta AZVO. Mislav je u tri mandata bio predsjednik sektorskog vijeća za elektrotehniku i računarstvo (2009-2021), a sve ove pozicije uvijek vidi kao priliku da u Hrvatskoj pomogne stvoriti konkurentno okruženje u kojem vrijedi živjeti i raditi. Mislav je nepopravljivi optimist koji vjeruje kako su rezultati na poslovnom ili privatnom planu proporcionalni uloženoj vjeri u uspjeh, strasti i radu.
Tema predavanja: Obrazovanje kakvo trebamo i kakvo zaslužujemo
Kroz ovo predavanje bit će prikazano kako obrazovanje utječe i kako će utjecati u budućnosti na kvalitetu našeg života te obrnuto, kako razina razvijenosti društva utječe na kvalitetu obrazovanja. Iz iskustva organizacije koju vodi, Mislav će prezentirati pristupe i sustav vrijednosti te njegove učinke na razvoj obrazovne ustanove, sve kako bi ukazao na mogućnosti utjecaja i odgovornost svakog pojedinca uključenog u obrazovanje. Bit će prezentirani aktualni primjeri dobre prakse obrazovnih pristupa koji bi mogli pomoći svakome od uključenih kako bi se inspirirali i potencijalno novom svježinom pomogli razvoju našeg društva.
Culex d.o.o.
RA Simora
U najzapadniji slavonski grad Novsku doveo je prva europska sredstva pokazavši koje mogućnosti nude fondovi EU. Uvijek misli lokalno, a djeluje globalno. Baš je zato od Novske napravio središte gaming industrije kroz poduzetnički inkubator PISMO. Na poslu je uvijek zaokupljen inovacijama i novim poduzetničkim uspjesima. Po struci je agronom, a s timom Razvojne agencije kojoj je na čelu zaslužan je za najbolje projekte Sisačko-moslavačke županije.
O predavanju: Kroz nekoliko koraka Novska i Sisačko-moslavačka županija postale su središte hrvatskog gaminga, pa ondje danas djeluje 65 takvih start up-ova. Gotovo duplo više nego u ostatku Hrvatske. No, ti koraci nisu išli niti lako niti brzo. Predavanje govori o tome kako je razvijen koncept stvoren uz razvoj gaminga u Novskoj – od stvaranja obrazovanih gamedevelopera, srednjoškolaca koji se obrazuju da izrađuju videoigre, osnovnoškolaca koji uči o izradi videoigara, do 65 otvorenih start up-ova koji rade posao svojih snova.
Ulica Zrinsko Frankopanska 211, 21000, Split
Ime: Jelena Galić
Telefon: 091/457-4574
Email:info@ci-sdz.hr
Ime: Ana Majić
Telefon: 091/583-0892
Email:info@ci-sdz.hr
10. i 11. prosinca 2021. godine
Ime: Jelena Galić
Telefon: 091/457-4574
Email:info@ci-sdz.hr
Ime: Ana Majić
Telefon: 091/583-0892
Email: info@ci-sdz.hr
Ul. Zrinsko Frankopanska 211, 21000, Split
Koristite Google Maps.
Ime: Jelena Galić
Telefon: 091/457-4574
Email: info@ci-sdz.hr
Ime: Ana Majić
Telefon: 091/583-0892
Email:info@ci-sdz.hr
HAK Pomoć na cesti: +385 (0) 1 987
Prometni status: +385 (0) 1 4640800
Hrvatska autocesta +385 (0) 1 46 94 444
info@hac.hr
Split željeznički kolodvor:
Telefon: +385 (0) 60 333 444
Zračna luka Split:
Telefon: +385 (0) 21 203 555
Fax: +385 (0) 21 203 422
Jadrolinija
Tel: +385 (0)51 666 111
Fax: +385 (0)51 213 116
passdept_h@jadrolinija.hr
Autobusni kolodvor Split:
Unutrašnji promet: +385 (0) 60 327 327
Međunarodni: +385 (0) 21 329-160
info@ak-split.hr
Steknite iskustvo
Splitsko-dalmatinska županija područje je velikih mogućnosti, a ulaganje u razvoj, mlade, obrazovanje, poduzetništvo, inovacije, održivi razvoj kao i zaštitu prirodnih ljepota i resursa, osnovni su prioriteti. Provedbom projekata Centra izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, ICT županija, Pomorsko je dobro, Dalmacija storytelling, Tu je tvoj dom postala je prepoznatljiva na nacionalnoj razini kao uspješna predvodnica ulaganja u razvoj ljudskih potencijala i inovativnog razvoja zajednice.