Nives Bogdan diplomirana je učiteljica savjetnica koja dvadeset godina radi u sustavu obrazovanja, a stalno je zaposlena u Osnovnoj školi kraljice Jelene na radnom mjestu učiteljice razredne nastave. Primjenjuje suvremene oblike i metode rada u poučavanju. Učestalo u proces poučavanja uključuje istraživačku nastavu i eksperimentira s novim nastavnim metodama. Postigla je zapažene rezultate u koordinaciji i realizaciji projekata u nastavi. Aktivno sudjeluje na stručnim skupovima na kojima putem izlaganja i radionica prezentira svoj stručni rad. Tijekom nastave na daljinu sudjelovala u izradi video lekcija u sklopu projekta Škole za život. Aktivni je sudionik Edutorija gdje postavlja digitalne obrazovne sadržaje. Dobitnica je nagrade COMET za najbolji eTwinningov projekt u školskoj godini 2020./2021. u kategoriji nižih razreda osnovne škole. U svibnju 2022. godine Agencija za mobilnost i programe EU imenovala ju je Erasmus+ ambasadoricom za područje odgoja i općeg obrazovanja.
Jelena Kelava diplomirana je učiteljica koja 15 godina radi u sustavu obrazovanja, a stalno je zaposlena u Osnovnoj školi kraljice Jelene na radnom mjestu učiteljice razredne nastave. Stalno se stručno usavršava kroz sudjelovanje u stručnim skupovima, projektima i edukacijama. Sudionica je različitih školskih i međunarodnih e-Twinning i Erasmus+ projekata. Održala je predavanja na županijskoj, međužupanijskoj i međunarodnoj razini gdje je dijelila iskustvo rada na projektima i predstavljala suvremene načine rada u nastavi. Na poziv Centra izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije održala je izlaganje o radu s darovitim učenicima učiteljima u Tomislavgradu na njihovom stručnom skupu.
Daroviti učenici dio su našeg obrazovnog sustava te im je potrebno prilagoditi metode i oblike rada koji će omogućiti da se njihov potencijal u potpunosti razvije, ali i pružiti im emocionalnu i socijalnu podršku. Nužno je osvijestiti da su daroviti učenici djeca s posebnim potrebama i da je dužnost odgojno-obrazovnih djelatnika koji rade s njima osigurati im individualni pristup. Kako planirati i provoditi nastavu u kojoj ćemo darovitim učenicima omogućiti razvoj njihovih potencijala, a istovremeno osigurati ostalim učenicima usvajanje ishoda? Koje su nastavne strategije posebno korisne za darovite učenike? Predavačice će dati odgovore na ova pitanje prikazom primjera iz prakse u osnovnoj školi u kojoj se provodi projekt identifikacije i rada s potencijalno darovitim učenicima. Upoznat će sudionike s osnovama kvalitetnog kurikuluma za darovitu djecu. Podijelit će svoja iskustva i predstaviti strategije koje primjenjuju u radu s darovitim učenicima u redovnoj nastavi, svakodnevno i kontinuirano. Bit će prikazane brojne aktivnosti koje se provode u nastavi kroz radionički oblik nastave, istraživačke zadatke, mozgalice, zagonetke, asocijacije, prezentacije, posjete mentora, problemsko učenje, informatičke aktivnosti, posjete izvan škole, igre, projekte… Sudionici ovog predavanja dobit će uvid u didaktičko-metodičke postupke koje mogu koristiti u radu s darovitim učenicima, vidjet će primjere svakodnevnog rada s darovitim učenicima koje mogu koristiti u istom ili prilagođenom obliku te će biti pozvani da iskušaju neke od predloženih strategija i alata u izuzetno izazovnom području njihovoga rada, a to je rad s darovitim učenicima.