
Anita Čota i suradnice
Anita Čota diplomirala na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zadru i stekla zvanje profesora geografije i sociologije. Zaposlena u OŠ Trilj gdje je članica Tima za darovite i Tima za kvalitetu. Sudionik niza međunarodnih i državnih projekata.
Ivana Marić Zerdun profesorica biologije i kemije. Članica Tima za darovite i Tima za kvalitetu u OŠ Trilj u kojaj radi kao učiteljica biologije i kemije, voditeljica je Županijskog stručnog vijeća učitelja kemije za osnovnu školu Splitsko-dalmatinske županije. Suautor je udžbenika, radnih bilježnica, digitalnih sadržaja i priručnika kemije, zbirke zadataka iz ekologije i multimedijalnih materijala. Sudjeluje u međunarodnim projektima i projektima MZO-a, stekla je zvanje učitelja savjetnika. Izlagač je na županijskom, državnim i međunarodnim skupovima.
Danijela Krivić diplomirala na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zadru i stekla zvanje profesora povijesti i diplomirani arheolog. Zaposlena u OŠ Trilj gdje je članica Tima za darovite i Tima za kvalitetu u OŠ Trilj.
Mia Ćuk Vuco - diplomirala na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Splitu i stekla zvanje magistra fizike. Zaposlena u OŠ Trilj i OŠ Petra Kružića, Klis. Članica Tima za darovite i Tima za kvalitetu u OŠ Trilj.
Tema: Klub istraživača- projekti u radu s darovitom djecom
Sažetak: Klub istraživača izvannastavna je aktivnost koja se provodi u OŠ Trilj, u suradnji s Centrom izvrsnosti, a u sklopu projekta Program rada s teže uočljivim potencijalno darovitim učenicima. Okuplja učenike koji su ostvarili dobre rezultate na testiranju za darovitu djecu provedenom tijekom školske god. 2020./21. Aktivnost se provodi kroz interdisciplinaran pristup temama iz područja fizike, kemije, geografije i povijesti. Daroviti učenici pokazali su značajno bolji učinak od prosječnih učenika u poznavanju i provođenju istraživanja. Studije zaštite okoliša pružaju idealnu priliku darovitoj djeci bilo koje dobi za izgradnju kritičkih vještina i vještina kreativnog razmišljanja, razvijaju vještine u područjima znanosti (kemija, fizika, biologija, geografija), tehnologije, inženjerstva i matematike (STEM). Istraživanje pitanja vezanih uz održivost i okolišne brige dopušta darovitim učenicima da identificiraju probleme, razviju istraživačka pitanja, prikupljaju i analiziraju podatke, razvijaju moguća rješenja i šire te informacije drugima. Zelena pitanja posebno su privlačna nadarenim učenicima jer su osjetljivi na svijet oko sebe i često žude za sudjelovanjem u projektima koji se dotiču problema s kojima se suočava njihova zajednica.
Petak 10.12. - UČENIČKI PROJEKTI KOJE VRIJEDI VIDJETI