Tajana Bundara i Sanja Božinović
Tajana Bundara radi na poslovima nastavnika mentora engleskog i njemačkog jezika u Srednjoj školi Ivana Lucića, Trogir. Njezino radno iskustvo obuhvaća širok spektar odgojno-obrazovnih institucija. Piše i vodi eTwinning projekte koji su okrunjeni oznakom kvalitete te je koordinirala Erasmus+ KA2 projektom ‘Mi djeca EU kažemo…‘. Članica je Radne skupine MZO za Engleski jezik, te je svojim radom pridonijela projektu MZO i-nastava s mnogobrojnim videolekcijama kao i sudjelovanjem u izradi Prijedloga godišnjeg izvedbenog kurikuluma za predmet Engleski jezik. Tri puta je nagrađena nagradom MZO za jednog od najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika u RH.
Sažetak predavanja:
Izlaganje predstavlja pedagoško-metodički primjer promoviranja čitalačke kulture i pismenosti kroz prizmu građanskog odgoja putem integracije međugeneracijske suradnje. Izlaganje uključuje prikaz korištene metode: srednjoškolci složenije priče na engleskom jeziku pomoću digitalnih alata pojednostavne za učenike osnovnih škola, te im uz prigodne aktivnosti putem virtualnog okruženja čitaju prilagođene verzije, nakon čega slijede digitalne aktivnosti poticanja kritičkog mišljenja i kreativnosti. Cilj ovog predavanja je potaknuti kolege na otvaranje vrata svojih učionica ostalim obrazovnim nivoima s ciljem povezivanja sustava obrazovanja i poticanja građanskog odgoja. Osim toga autorice će prikazati mogućnosti digitalne tehnologije u svrhu poticanja digitalne i čitalačke pismenosti predstavljanjem detalja organizacije aktivnosti, korištenja više digitalnih alata za pojednostavljivanje i sažimanje teksta, čitanje, suradnju i izražavanje kreativnosti i kritičkog mišljenja.