Ana Paradžik Prce je diplomirala fiziku na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Splitu. Radi u Zdravstvenoj školi Split kao profesor savjetnik gdje predaje fiziku, biofiziku i elektroniku. U svrhu povećanja zainteresiranost mladih za znanosti, u školi vodi izvannastavnu aktivnost „Mladi istraživači“ i sudjeluje u nizu projekata. Predavala je na mnogim međunarodnim konferencijama. Voditelj je županijskog stručnog vijeća za nastavnike fizike u strukovnim školama.
Imati u jednom razrednom odjeljenju nekoliko učenika koji ne govore hrvatski jezik predstavlja jedinstven izazov za nastavnika ali i za učenike. Izazov je tim veći kada predmet pripada STEM području u kojemu još postoje i razne jednadžbe, pretvaranje mjernih jedinica itd. Ovim predavanjem prezentirat će se odgovori na izazove s kojima se susreću nastavnici kada u razredu imaju učenike koji ne znaju niti razumiju hrvatski jezik, a žele aktivno sudjelovati u nastavi. Cilj ovog predavanja je pokazati koje su se metode i digitalni alati pokazali korisni u radu u razrednom odjeljenjem u kojemu učenici govore s tri različita materinja jezika. Sudionici će ovim predavanjem vidjeti na koji način su verbalne metode i obrnuta učionica s naprednim postavkama Microsoft 365, prevoditeljima i aplikacijama za STEM područje pridonijela da svi učenici aktivno sudjeluju na nastavi te da strani učenici razumiju i aktivno prate nastavu.
Govori li fizika španjolski?