Ivona Bašić, Filozofski fakultet završila je u Splitu. Trenutno zaposlena u OŠ Vjekoslava Paraća kao učiteljica razredne nastave. Aktivno sudjeluje u provođenju projekata odobrenih od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih kao i Centra izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije. Sudionik je stručnih usavršavanja i konferencija kako bi unaprijedila vlastiti rad. U svakodnevnom nastavnom radu implementira digitalne alate i inovativne metode poučavanja.
Svijet je zahvaćen digitalizacijom pa je tako i u obrazovanju digitalizacija češće spomenuta. Rezultati istraživanja pokazuju da učenička koncentracija traje dulje tijekom korištenja digitalnih alata. Budući da u nastavi treba koristiti otvoreni pristup prema novim temama i načinima razmišljanja u ovom radu će biti predstavljena interpretacija lektire na novi način. Kreativnost i maštovitost učenika može biti potaknuta igrifikacijom i zaigranošću. Naš je zadatak da navedeno bude korišteno u svrhu razumijevanja i usvajanja sadržaja. Na početku će biti predstavljen Kahoot! kviz koji su djeca rješavala. Tako su upoznati s likom i djelom književnika Ratka Zvrke. Predstavljene su zanimljivosti, a omiljena dječja lektira Grga Čvarak tako je promatrana na drugačiji način. Prikazat će se i digitalna slikovnica nastala nakon čitanja ovog djela te kviz kojim se kod djece provjeravalo naučeno. Sudionici će ovim predavanjem vidjeti primjer iz prakse koji će potaknuti njihovu kreativnost i osmišljavanje sličnih aktivnosti.
Kreativni pristup obradi lektire