Kristina Fratrović, dipl. inž matematike, učitelj izvrsni savjetnik matematike u OŠ Dubovac, Karlovac. Bila je voditeljica Županijskog stručnog vijeća učitelja matematike Karlovačke županije, predavač je na Županijskim stručnim vijećima, na stručnim STEM skupovima te na domaćim i međunarodnim konferencijama. Sudjelovala je u pripremi učenika za ekipna natjecanja mladih matematičara KAmatKA i nauMATIKA. Doprinosi organizaciji natjecanja nauMATIKE kao autorica zadataka. Recenzirala je i autor je rješenja radnih listova “Matematički izazovi 5, 6, 7 i 8” te radnih bilježnica iz matematike. Vodi izvannastavnu aktivnost robotike i veoma uspješno sudjeluje s učenicima u Croatian Makers ligi. Sudjelovala je u provedbi brojnih međunarodnih projekata. Mentor je učenicima u istraživačkom projektu iz 2024. koji je osvojio je nagradu za najbolji GLOBE istraživački projekt iz Europe i Euroazije. U sklopu projekta daroviti učenici, drži radionice za darovite učenike u gradu Karlovcu.
Cilj izlaganja je prikazati primjere međupredmetne suradnje matematike i prirodoslovnih predmeta kroz aktivnosti koje potiču razvoj matematičkih i prirodoslovnih vještina od najranije dobi. U predškolskoj dobi, djeca procjenjuju i uspoređuju veličine u prirodi, dok učenici razredne nastave osim procjenjivanja veličina koriste i mjerne alate za mjerenje. U višim razredima učenici primjenjuju matematičke metode za biološka mjerenja poput izračuna starosti stabla ili visine pomoću tangensa. Integracija matematike i prirodoslovlja kroz izvanučioničku nastavu pokazala se uspješnom, potičući učenike na kritičko razmišljanje i primjenu znanstvene metodologije. Sudionici će steći uvid u metode koje razvijaju matematičke, prirodoslovne i digitalne kompetencije te potiču istraživački pristup i očuvanje okoliša.
Priroda – poligon za matematiku od vrtića do srednje škole