Maja Car, rođena u Karlovcu, gdje je završila osnovnu i srednju školu, nastavila je svoje obrazovanje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, gdje je stekla titulu profesora pedagogije. Tijekom svoje dugogodišnje karijere kao školski pedagog, Maja se bavila različitim temama, s posebnim naglaskom na rad s darovitim učenicima. Jedna je od suautorica Programa za poticanje darovitosti u produženom boravku. Trenutno obnaša dužnost ravnateljice Osnovne škole kralja Tomislava u Zagrebu, no i dalje aktivno provodi pedagoške radionice s učenicima, nastojeći unaprijediti njihov emocionalni i socijalni razvoj.
Ova prezentacija analizira koncept školskog vrta kao ključnog edukativnog resursa koji potiče cjelovit razvoj učenika. Sudionici će se upoznati s pedagogijskim značajem školskog vrta kao prostora za praktično učenje koje razvija odgovornost, samostalnost, suradnju i istraživački duh. Također, prezentacija ističe utjecaj vrtlarenja na emocionalnu inteligenciju, empatiju i strpljenje kod učenika. Kroz analizu primjera dobre prakse, sudionici će dobiti uvid u uspješne implementacije školskih vrtova te pozitivne ishode tih inicijativa. Praktične smjernice za razvoj školskog vrta u vlastitim institucijama uključuju potrebne resurse i strategije podrške. Nakon prezentacije, sudionici će biti osposobljeni za integraciju inovativnih aktivnosti u obrazovni proces, razvijanje planova za poboljšanje školskih vrtova i razmjenu iskustava s kolegama. Ova prezentacija naglašava potencijal školskog vrta kao sredstva za akademski, emocionalni i socijalni razvoj učenika.
Školski vrtovi kao inspiracija