Marica Brzica, zaposlena kao edukator u Europass Adriatic Academy, je profesorica matematike i informatike, napredovala u zvanje učitelja savjetnika. Ujedno je Wakelet Trainer i Wakelet Ambassador, MIE Master Trainer, MIE Expert i MIE Fellow, Mote Certified Educator, BookCreator Certified Autor i Ambassador, Applied Digital Skills Ambassador. Aktivna je autorica i sudionica u eTwinning i Erasmus projektima. Dobitnica je COMET nagrade za autorstvo najboljeg eTwinning projekta u kategoriji predmetne nastave u školskoj godini 2022./2023. Od početka rada Centra izvrsnosti SDŽ sudjeluje aktivno kao mentor, već je šestu godinu član Stručnog povjerenstva Centra izvrsnosti iz matematike (CIM), a treću je godinu voditeljica CIM-a. Voditeljica je mnogih stručnih usavršavanja i webinara o uporabi digitalnih alata u nastavi za učitelje i nastavnike.
U ovom radu prikazat ćemo inovativni pristup korištenja TikToka u nastavi s darovitim učenicima iz OŠ Visoka i OŠ Žnjan-Pazdigrad. Učenici su snimali videozapise u kojima su objašnjavali matematičke koncepte, prikazivali trikove i ispisivali formule. Videi nisu sadržavali lice učenika niti glasovne komentare, osiguravajući anonimnost i fokus na sadržaj. Omogućeni komentari rezultirali su bogatom diskusijom i zajedničkim rješavanjem zadataka. TikTok se pokazao kao izrazito učinkovit alat koji prirodno potiče interaktivnost i angažiranost, omogućujući učenicima kreativno izražavanje i dodatnu motivaciju za matematiku. Anonimnost je osigurala privatnost učenika, dok je popularnost platforme potaknula širu vršnjačku podršku. Statistički podaci pokazuju visok nivo pregleda, lajkova i komentara, što ukazuje na veliku angažiranost. Učenici su pokazali poboljšanje matematičkih vještina i razvili kritičko razmišljanje. Cilj je bio povećati interes za matematiku i potaknuti vršnjačko učenje kroz interaktivne metode, što se pokazalo uspješnim.
Kreiraju li daroviti društvene mreže?