Marija Jurić, studij psihologije završila je na Sveučilištu u Zadru. Stručni je suradnik psiholog – mentor s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju. Ima iskustvo rada u predškolskom i srednjoškolskom sustavu obrazovanja. Drugu godinu nagrađena je kao jedna od najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika. Članica je tima za psihološke krizne intervencije pri MZOM od 2015. godine. U udruzi Klikeraj djeluje kao edukatorica, voditeljica psihološkog savjetovališta Sidro te kao autorica programa poticanja emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina za darovitu djecu. Kontinuirano se usavršava te drži javna predavanja i radionice. Ima iskustvo sudjelovanja u Erasmus+ projektima. Edukantica je drugog stupnja edukacije iz bihevioralno-kognitivnih terapija, a završila je i uvodnu edukaciju iz transakcijske analize TA101, edukaciju iz terapije igrom, mindfulness za djecu i mlade.
Cilj predavanja je predstavljanje didaktičkih kartica “Emocije” za poticanje i razvoj socioemocionalnih vještina kod visokomotiviranih i darovitih učenika budući da je kod njih često prisutna asinkronija jer socioemocionalni razvoj ne prati kognitivni razvoj. Kako na tržištu nedostaje alata za poticanje navedenog, u školskom projektu “Društveni i ST(em) Art” kreirane su kartice “Emocije” koje obuhvaćaju 6 osnovnih i 2 složena osjećaja. Set čine 224 kartice s portretima lica (učeničkih rad na grafičkim tabletama) za pojedinu emociju, a sadržaj kartica odnosi se na opisivanje emocije te njezine fiziološke, kognitivne i ponašanje aspekte. Set kartica služi za poticanje emocionalne inteligencije i socioemocionalnih vještina kod darovite djece. Osim ovoga, kreirane su i memori kartice “Emocije” za poticanje navedenog u predškolskoj i ranoj osnovnoškolskoj dobi. U projektu su osim umjetničkog područja, poticani interesi iz STEM te društveno-humanističkog područja što će, osim kartica, biti prikazano u predavanju kao ideje za rad s darovitim učenicima. Ideja je javno predstaviti kartice kako bi bile dostupne i drugim kolegama u radu s darovitim učenicima.
Sam svoj majstor – didkatika za socioemocionalni razvoj darovitih učenika