Mirjana Kovačević Bašić je stekla je zvanje profesorice matematike i informatike na Prirodoslovnom fakultetu u Splitu. Radi u osnovnoj školi Žnjan-Pazdigrad u Splitu kao učiteljica matematike u zvanju učitelj savjetnik. Redovito se stručno usavršava i sudjeluje u nizu školskih i međunarodnih projekata. Mentor je učenicima i član Stručnog povjerenstva u Centru izvrsnosti iz matematike SDŽ te sudjeluje u izvođenju metodičkih vježbi u okviru nastavne aktivnosti Filozofskog fakulteta. Član je Županijskog povjerenstva za provedbu natjecanja iz matematike, Hrvatskog matematičkog društva te Splitskog matematičkog društva.
U ovom radu prikazat ćemo inovativni pristup korištenja TikToka u nastavi s darovitim učenicima iz OŠ Visoka i OŠ Žnjan-Pazdigrad. Učenici su snimali videozapise u kojima su objašnjavali matematičke koncepte, prikazivali trikove i ispisivali formule. Videi nisu sadržavali lice učenika niti glasovne komentare, osiguravajući anonimnost i fokus na sadržaj. Omogućeni komentari rezultirali su bogatom diskusijom i zajedničkim rješavanjem zadataka. TikTok se pokazao kao izrazito učinkovit alat koji prirodno potiče interaktivnost i angažiranost, omogućujući učenicima kreativno izražavanje i dodatnu motivaciju za matematiku. Anonimnost je osigurala privatnost učenika, dok je popularnost platforme potaknula širu vršnjačku podršku. Statistički podaci pokazuju visok nivo pregleda, lajkova i komentara, što ukazuje na veliku angažiranost. Učenici su pokazali poboljšanje matematičkih vještina i razvili kritičko razmišljanje. Cilj je bio povećati interes za matematiku i potaknuti vršnjačko učenje kroz interaktivne metode, što se pokazalo uspješnim.
Kreiraju li daroviti društvene mreže?