Gabriela Golubić diplomirala je kroatologiju i filozofiju na Hrvatskim studijima te bibliotekarstvo na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radila je kao nastavnica hrvatskog jezika, filozofije i logike u osnovnim i srednjim školama. Od 2010. godine radi u OŠ “Ivan Benković” kao stručni suradnik knjižničar i voditeljica izvannastavne aktivnosti robotike. Mentorica je učenicima na natjecanjima iz robotike i programiranja u Croatian Makers Ligi (IRIM). Doktorandica je Informacijskih i komunikacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s fokusom na obrazovnu robotiku. Autorica je stručnih i znanstvenih radova o STEM-u u obrazovanju te suradnica u monografiji “Ideja – projekt, znanje“.
Spajanje kreativnosti i tradicije kroz umjetničko izražavanje istražuje ulogu obrazovanja u prenošenju kulturne baštine mladim generacijama. Kroz projekte poput koledarenja, folklornih radionica i školskih mjuzikala, učenici ne samo da uče o tradiciji, već aktivno sudjeluju u njezinu očuvanju. Ovi projekti spajaju kreativne aktivnosti poput glume, plesa i pjesme s kulturnim naslijeđem, što omogućuje učenicima razvoj umjetničkih i socijalnih vještina. Primjer takvog pristupa je mjuzikl “Vlak u snijegu” koji kombinira obrazovne vrijednosti i umjetnost, osiguravajući kontinuirani prijenos tradicije u suvremeni kontekst.
Spajanje kreativnosti i tradicije kroz umjetničko izražavanje