Predavači

Zrinka Tomašković

Životopis

Zrinka Tomašković, profesor mentor matematike. Od 2008. zaposlena u Gimnaziji Karlovac. Honorarno radila kao asistent na Veleučilištu u Karlovcu na kolegijima Matematika i Nacrtna geometrija. Ponovno uvela nastavu Nacrtne geometrije u Gimnaziji Karlovac. Sudjeluje u organizaciji Večeri matematike, natjecanja Klokan bez granica, natjecanja u rješavanju Sudokua, matematičkog natjecanja nauMATiKA te konferencije stemKA. Dopredsjednica udruge za popularizaciju znanosti i sporta – stemKA Objavljuje materijale i članke u stručnim časopisima. Urednica knjige „Svi rakovački maturanti od 1882. do 2016.“ Područje interesa je smanjenje granica među znanostima u obrazovanju i motivacija.

Sažetak

Filozof Popper rekao je: „Povijest znanosti, … , povijest je pogrešaka. Ali znanost je jedna od rijetkih ljudskih aktivnosti – možda jedina – u kojoj se pogreške sustavno kritizira i relativno često, s vremenom, ispravlja. Upravo zato možemo reći da u znanosti učimo na pogreškama.“ Kakva je situacija u obrazovanju? Koristimo li pogreške prilikom poučavanja? Učenje na pogreškama ključno je za razvoj. Pogreške su dio procesa učenja, pružaju povratne informacije koje pomažu učenicima razumjeti svoje slabosti i poboljšati svoje znanje. Kada učenike suočimo s pogreškama mogu analizirati što nije funkcioniralo i kako to ispraviti, čime potičemo kritičko razmišljanje i rješavanje problema. Učiti mogu i na tuđim pogreškama i tako uvidjeti koliko shvaćaju gradivo. Važno je usvojiti da su pogreške prirodne, tako uče nositi se s neuspjehom i preokrenuti ga u izazov. U predavanju ćemo pokazati primjere učenja iz pogrešaka i kako ih implementirati u obrazovni proces, bez obzira na nastavni predmet.

Naslov Predavanja

Dobra, loša, „zla“ pogreška

Kontakt