Nada Ratković, mag. oec, profesorica je ekonomske grupe predmeta u Sinju i asistentica na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Aktivna je edukatorica, autorica udžbenika, znanstvenih radova te recenzira. Redovito predaje u CISDŽ i na nacionalnim i globalnim konferencijama. Šest puta nagrađena kao jedna od najboljih odgojno-obrazovnih djelatnica u Hrvatskoj od MZO.
Chatbotovi se nazivaju “školskim asistentima” jer mogu značajno pomoći u obrazovnom procesu, olakšavajući nastavnicima i učenicima različite zadatke. Koristeći chatbotove učenici mogu brzo doći do informacija o nastavnom gradivu, dobiti instrukcije za rješavanje zadatka ili objašnjenje složenih pojmova, čime se ubrzava njihov napredak. Chatbotovi su dostupni u bilo koje doba dana, pa učenici mogu dobiti pomoć i odgovore na česta pitanja (npr. rokovi za zadaće ili školske događaje) i van školskih sati. Personalizirano učenje jedna je od bitnih karakteristika upotrebe chatbotova u nastavnom procesu jer se nastavni materijali mogu prilagoditi učenicima na temelju njihovih sposobnosti, interesa ili napretka. Primjer alata za kreiranje chatbota SnatchBot koristi umjetnu inteligenciju (AI) i omogućuje automatizaciju interakcije s učenicima.
Chatbot kao „školski asistent“